20 Mayıs 2011 Cuma

Uluslararası İnşaat Kazaları Karikatür Yarışması - Atila Özer Onur Ödülü.

8 yorum:

  1. Sevgili Kürşat... çok tebrik ederim....taramalar , detaylar , işçilik ve düşünce...hakikaten etkileyici...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürederim İlker.
    Farklı konular verildiği zaman daha bir şevkle çiziyor insan.
    Bu aralar yarışmalarda farklı konular çıktı,çok zevk alarak çizdim hepsini.
    Tekrar teşekkürederim,iyi günler.

    YanıtlaSil
  3. Diğer karikatüründe güzel ama ben bunu daha çok beğendim.Benim birincim bu.Tebrik ederim Kürşat.Selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Engin merhaba.
    Ben de birinci olduğumu öğrendiğimde bu karikatürümle birinci olmuşumdur diye aklımdan geçirip,bloga o şekilde koymuştum.
    Fakat daha sonra resimler de gelince diğeri olduğunu gördüm,hemen değiştirdim blogdaki hatayı.
    Ama şu var ki ; Merhum Atila abinin anısına verilen bu Onur Ödülü , benim nazarımda birincilikten çok daha anlamlı ve değerli oldu.
    O yüzden ödülün en iyisini yine bu karikatür kazanmış oldu diyebiliriz.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  5. uzun bir zaman akıllardan çıkmayacak bir eser olmuş Kürşat ,canı gönülden kutluyorum.Selamlar..

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürederim Murat.
    Beğendiğine çok sevindim.
    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel. Ellerinize sağlık. Sanırım daha önce incelediğim eserleriniz gibi, bu eser de, titiz bir gözlem, duyarlılık ve düşünmenin ürünü. İyi çalışmalar, başarılar.

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürederim Erdem arkadaşım.
    Karikatürlerimi izlediğinize sevindim.
    Görüşmek üzere.
    Kürşat

    YanıtlaSil