30 Kasım 2011 Çarşamba

Bu da benim tatlı kızım

10 yorum:

  1. Büyümüş maşallah..Arkada echinocactus grusonii ler gözüküyor, ben saksıda yetiştiriyorum, Antalyada parklara dikiyorlar işe bak:)

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın Engin,her gün biraz daha büyüyor bizim ufaklık sizinki gibi..
    Bahsettiğin echinocactus grusonii'lere biz Antalya'da dikenli top diyip geçiveriyoruz :)her yerde var,malum sıcak iklim,
    eğer o büyüklükte bir saksın varsa,demir eldiven takıp onlardan birisine bi gece operasyonu düzenliyeyim park görevlilerine yakalanmadan :))

    YanıtlaSil
  3. merhaba kürşat arkadaşım.Allah bağışlasın,hayırlı ve uzun ömürler versin.Çok sevimli maaşallah.selamlar1ferhat

    YanıtlaSil
  4. Güzel dilekleriniz için çok çok teşekkürederim Ferhat bey.
    selamlar...
    Kürşat

    YanıtlaSil
  5. Amanın ne şeker bir şey bu böyle.Öpün yerime.:DÇizimleriniz muhteşem kıskandım ,özendim valla :)Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Kafe de Mola,
    teşekkürederim,evet çok şeker bir kızım var:)öperim severek tabi.

    YanıtlaSil
  7. yanakları tam ısırmalık! :)

    YanıtlaSil
  8. Kuulumsu kadın teşekküreder kızım ...
    bugünlerde biraz da kızardı yanakları tam ısırmalık :)

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı maşallah :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürederim MOMOL.
    Pamuk şekerden yanakları vardır kızımın :)

    YanıtlaSil