19 Ocak 2012 Perşembe

Benden bir Nasreddin Hoca çizimi...

14 yorum:

  1. Mükemmel.. Kavuğa eklenen yorum ayrı bir hava ve güzel bir mizah katmış...

    YanıtlaSil
  2. Dertli İnsan çok teşekkürederim.
    Benim de çok sevdiğim bir çizimimdir bu.

    YanıtlaSil
  3. hoca görse eline sağlık kürşat derdi..:)))çok başarılı..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürederim Oğuz abi,beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. bende kavuktaki ayrıntıya takıldım.çok anlamlı olmuş,ellerinize sağlık, diğer çizimlerinizle karikatürleriniz de çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  6. RE-L124c41+ ;
    Teşekkürederim,beğendiğinize sevindim.
    Benim de çok sevdiğim,ödüllü bir karikatürdür bu Nasreddin Hoca çizimim.

    YanıtlaSil
  7. Güzel resim çizen insanları hep kıskanmışımdır:)Çok güzel olmuş emeğinize sağlık.Yalnız Nasrettin hoca ters binerdi eşeğe bu biraz ezber bozmuş:)Kavuğunun beyin şeklinde olması ileri gelen zekasını işaret ediyor olsa gerek oldukça yaratıcı bir fikir:)

    YanıtlaSil
  8. Kafe de Mola ;
    Teşekkürederim.
    Nasreddin hoca eşeğine nadiren ters binmiştir diye tahmin ediyorum,yoksa o kadar yolu ters gitse insanı eşek tutar,midesi bulanır.
    Kavuğun beyin şeklinde olması da dediğiniz gibi,kıvrak zekasını temsil ediyor.

    YanıtlaSil
  9. Genelde eşeğe ters binmesiyle betimlensede , işte budur diyorum ben.! Zekası bence de her şeyin önündeydi. Dün gece biraz dolaştım sayfanızı , tek tek beğendim diye yazmayacağım. Genel olarak tarzınızı çok sevdim. Ellerinize sağlık. Hepsi için tebrikler.

    YanıtlaSil
  10. Füsun T. ;
    Karikatürlerimi beğendiğinize sevindim,güzel sözleriniz için ise teşekkürederim.

    YanıtlaSil
  11. çizemirom mal kürşat zaman kolay yap şerefzis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin çizimden önce yazı yazmayı öğrenmen lazım. Yazmayı öğren, ben çizim konusunda sana yardımcı olurum söz.

      Sil