20 Şubat 2012 Pazartesi

Baba ve Oğlu ...

5 yorum:

  1. İlk bakışta sadece babanın yüzündeki o dehşet verici ifadeyi gördüm, ikincisinde duvarı delip geçen kurşunları ki ilk bakışta duvara bir anlam verememiştim:) Sonra babanın elindeki sapanı, oğlunun ateş etmeye çalışıp bunun oyun olduğunu düşündüğünü fark ettim, baba ne kadar zayıf ve ne kadar çaresiz dedim kendi kendime. Müthiş detaylar...Elinize sağlık.Düşündüren çalışmaları seviyorum ben. Belki göremediğim başka detaylar da var. İşte güzel olan bu, yorum yapabilmeli insan bir sanatsal çalışmaya bakarken, düşünebilmeli. Bu nedenle, saygı duyduğum bloggerlardan biri olduğunuz belirtmeliyim.

    YanıtlaSil
  2. suihomesui ;
    Çok teşekkürederim.
    Düşündüren,üzen,iç acıtan,gülümseten, yani hayatın tüm detaylarında dolaşan çok özel bir sanattır Karikatür.
    En önemlisi de ''toplumun her kesimine'' hitab eder,adam kayırmaz,muhaliftir,zayıftan yanadır.
    Çok insani bir sanat dalıdır kısaca karikatür.
    Beğenerek izlediğinize sevindim.

    YanıtlaSil
  3. İnsanın ilk gördüğünde içini titreten bir çizim olmuş,savaşta çaresizce oğlunu korumaya çalışan ,kendini korkusuzca feda eden bir baba tasviri görüyorum,Gerçekten çok anlamlı bir ifade olmuş tebrik ederim ..Hamide..

    YanıtlaSil
  4. Bir çok insanı olduğu gibi beni de derinden etkileyen bir kare... Hayatımın sonuna kadar da unutamayacağım... Tebrikederim...
    sevgi ve selamlar,

    YanıtlaSil
  5. Hamide :

    Beni de her gördüğümde üzer bu çizimim...
    Dünya böyle maalesef.

    esma gül :

    Umarım bir daha böyle kareler görüp,çizmek zorunda kalmayız...

    YanıtlaSil