9 Nisan 2012 Pazartesi

2.Ulusal Antalya Karikatür Yarışması Sonuçlandı!


Yarışma Konusu “Genç Olmak Kolay Mı?” olan ve bu yıl 2. kez gerçekleşen Ulusal Antalya Karikatür Yarışmasına 275 karikatürcü 493 karikatürle katıldı.

Yarışmada birincilik ödülünü SAİT MUNZUR,

ikincilik ödülünü MEHMET KAHRAMAN,

üçüncülük ödülünü OĞUZ DEMİR kazandı.

mansiyon ödüllerini ÖMER ÇAM ve ASUMAN KÜÇÜKKANTARCILAR paylaştılar.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Özel Ödülü AYTUR ŞAHİNBAY’ın,

Altan ERBULAK Özel Ödülü KÜRŞAT ZAMAN’ın

Jüri Özel Ödülü TUNCER ÖZER’in oldu.

18 yaş altındaki genç karikatürcüleri özendirmek amaçlı Jüri Özendirme Ödülleri’ni de UTKU KALIPÇIOĞLU, BERK SELÇUK ve BARET KAZAZOĞLU kazandılar. Yarışmanın sergi açılışı ve ödül töreni “ Antalya Gençlik Şenliği” kapsamında 5 Mayıs 2012 Cumartesi günü yapılacaktır.

20 yorum:

  1. tebrikler ödülünüz için, başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  2. asyayazar ;
    Teşekkürederim,sağolun.

    YanıtlaSil
  3. Özel bir ödül gerçekten.
    Hiçbir yarışmadan ödülsüz dönmüyorsunuz.
    Zaten bu mümkün değil.
    Tebrikler Kürşat Bey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma ;
      Estağfurullah her yarışmada ödül almak gibi bir hedefim yok,fakat ; Çok severek ve can-ı gönülden katılıyorum yarışmalara,sağolsunlar jüriler beğendikleri zaman da ödül veriyorlar.
      Altan Erbulak ödülü ise dediğiniz gibi ''Özel'' bir ödül oldu benim için.
      Teşekkürederim.

      Sil
  4. tebrik ederim:) çalışmalarınızın ödüllenmesi ne kadar güzel.. başarılarınızın devamını dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ecer :
      Teşekkürederim.
      Çalışmaları çizmek çok büyük zevk,
      ödül alması ise tabi ekstra keyif :)

      Sil
  5. Kürşat bey tebrikler, başarılarınızın devamını dilerim. Ben de Antalya'da yaşıyorum ve karikatür çiziyorum. Size mail yada facebook gibi yollardan ulaşabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birisinin Defteri ;
      Güzel temennileriniz için teşekkürederim.
      Benim facebook'ta kaydım yok.
      Mail adresim ise : kursatzaman@yahoo.com
      iyi günler.

      Sil
  6. tebrik ederim:) işi de görseydik iyiydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göksu merhaba.
      Teşekkürederim.
      Karikatürü evde henüz taramadım,o yüzden henüz bloga koyamadım.
      Fakat akşama kalmaz fotolar sitelerde yayınlanmaya başlar.
      O zaman alıp koyucam.

      Sil
  7. tebrikler gerçekten, başarılarınıza başarı katıyorsunuz :) bende bu yarışmaya katılarak ilk yarışma tecrübemi yaşadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇizenAdam :
      Çok teşekkürederim.
      Yarışmaya katılmakla çok iyi yapmışsınız.
      Sizi bundan sonraki yarışmalarda da görmek dileği ile.
      iyi günler.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Şule ;
      Teşekkürederim .
      Beğendiğinizi umarım.

      Sil
  9. kürşat oğlum tebrikler...her zamanki gibi çizimlerin harika, yüreğine, bileğine sağlık .dilek annen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne çok teşekkürederim.
      Beğendiğine ve seni buralarda gördüğüme sevindim :)

      Sil
  10. Tebrik ederim ne şeref ödüllü bir karikatüristin blogunda olmak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. morbalık ;
      estağfurullah, sizin izlemeniz de çok sevindirici teşekkürederim.
      Karikatür ve resimlerimi beğendiğinizi umarım...

      Sil