13 Ocak 2010 Çarşamba

Karikatürler 2










7 yorum:

  1. kürşatcım ...yüreğinin güzelliğini,zekanın dehasıyla yoğurup, çizgilerine aktarışın her zamanki gibi yine harika...başarılarının devamı dileğiyle... dilek annen

    YanıtlaSil
  2. Çalışmalarınızı hayranlıkla takip ediyorum. Ne zamandır, web sitenizin açılmasını bekliyordum. Şimdi de, yeni çalışmalar yüklemişsiniz. Çoğu tanıdık, ama görmediğim çalışmalar da var. Yeni çalışmalarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.

    Sevgiyle;
    Selim Tanrıseven

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürederim,
    Bu güzel yorumlarınız beni daha güzel,daha özenli ve daha çok çalışma yapmaya itiyor.

    YanıtlaSil
  4. çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  5. Çalışmalarınızı çok beğeniyorum,Fikirleriniz ve çizgilerinizin eşi benzeri olmadğını düşünüyorum...Ne zaman sizi tanıyabileceğim çok merak ediyorum..Umarım birgün yarışmalar bizi bir araya getirir
    Saygılar
    Hüseyin ALUÇ.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler sevgili Hüseyin.
    Umarım bir gün herhangi bir vesile ile tanışırız.
    Zaten yarışmaların ödül törenleri bir çok karikatürcünün birbirleri ile tanışmasına vesile olması açısından çok özel oluyor.
    K.Zaman

    YanıtlaSil
  7. Kürşat'cım yeni blog siten hayırlı olsun, burdan en büyük hayranın olarak çizimlerini hergün yakından takip etmekten zevk alacağım. Benim mesleğimde de yaptığım işlere ilham oluyor çizimlerin. yeni çalışmalarını görmek dileğiyle,
    Eşin Burcu Zaman

    YanıtlaSil