25 Mayıs 2010 Salı

2010 - Aydın Doğan - Üçüncülük ödülü

8 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürederim,sağolasın...

    YanıtlaSil
  3. s.a abi.....hani anneler babalar gurur duyarya oğularıyla ki bişey vermişlerdir de ondandır bu gurur. benim sana hiç emeğim olmasada görünce gurur duyuyorum.tebrikler abi..akbelden engin akın........

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürederim Engin.Sağolasın.
    Ben de senin gibi iyi bir arkadaşla tanıştığım için mutlu oldum.Sana ve ailene saygılar ve mutluluklar dilerim.
    Görüşmek üzere.
    Kürşat

    YanıtlaSil
  5. AD ödüllerin için yürekten tebrik ediyorum Kürşat.Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Engin,
    Çok teşekkürederim.
    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler kürşat oğlum. seninle gurur duyuyoruz.başarılarının devamını dilerim. dilek annen

    YanıtlaSil