24 Ocak 2012 Salı

''Erkek Beyni...''

Benim gözümden bir erkek beyni tomografisi :)

16 yorum:

  1. hahaha.. yok canımm o kadar da değildir :))

    YanıtlaSil
  2. E tabi arada bir-iki tane normali de çıkabilir ;)

    YanıtlaSil
  3. O 'bir-iki'lik durumlara da istisnai durumlar diyelim o zaman:))

    YanıtlaSil
  4. sanırım o istisnai durumlarda da futbol izleniyordur :)

    YanıtlaSil
  5. Tinsel Devinim Terminali :
    Çok teşekkürederim...

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım çok güzel bir çalışma,tebrik ederim ,bu 'üstten görünüm' değil mi,yani bilinç üstü,bir de bilinç altı var bu işin,yani resmin görünmayen yanı,orada diğer şeyler için yeterince yer vardır....... :))))

    YanıtlaSil
  7. Bir çok erkek beynine göre masum bile sayılır.:P

    YanıtlaSil
  8. Sevgili halit, ben ancak bilinçüstünü çizmeye cesaret edebildim.Bilinçaltını çizmeyi de sana bırakıyorum artık :)

    YanıtlaSil
  9. Missbone :
    Doğru söylüyorsun aslında...Katılıyorum..
    Ama tabi bizleri sadece bu şekilde değerlendirmemek lazım.

    YanıtlaSil
  10. Ay çok yaşa Kürşat Zaman, çok güldürdün beni, eşime gösterdim, o da güldü bayağı. Şaka bir yana çok güzel çizmişsin helal olsun. İzleyicinim artık...

    YanıtlaSil
  11. ANG :
    Teşekkürederim , karikatürümü beğendiğinize sevindim.
    Artık eşinizin beyin tomografisini merak etmenize de gerek kalmadı böylece :)) Ne de olsa tüm erkeklerin ortak tomografisi sayılır bu

    YanıtlaSil
  12. Yapmayın, ben yinede bu kadar basit olduguna inanmıyorum :)

    Sayfalarınızda dolaştım, Karikatür sanatını çok severim, çok başarılısınız.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürederim Aslı hanım.
    Ben tomografinin yalancısıyım :)

    YanıtlaSil
  14. hep sırt görünümü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tomografi çekilirken kadınlar utanıp hep birlikte sırtını dönmüşler :)

      Sil