20 Kasım 2013 Çarşamba

İzmir Kuş Cenneti Karikatür Yarışması Sonuçlandı ...

Yarışmada 1. olan karikatürüm.

Kuşlara , Balıklara ve  diğer tüm canlılara meraklı doğasever birisi olarak bu yarışmaya gönderdiğim
üç eserden de çizerken çok keyif aldım...Yarışmanın albümünü merakla bekliyorum.




 Bu da aynı yarışmaya gönderdiğim diğer bir karikatürüm... ''Babaa bakın gerçeği burdaymış!'' :)





Bu da üçüncü ve son karikatürüm ... ''İzmir'in Kuşları'' temasını işlemiştim burada.
Dereceye giren diğer arkadaşlarımı kutlarım.

Yarışmada ödül alan tüm karikatürleri görmek için şu linklere bakabilirsiniz :
http://karikaturculerdernegi.com/2013/11/5-ulusal-karikatur-yarismasi-sonuclandi/
http://www.anadolukarikaturculerdernegi.org/
http://www.karikaturhaber.blogspot.com/2013/11/5-izkus-karikatur-yarsmas-sonucland.html
http://www.izmirkuscenneti.gov.tr/
http://cartooncolors.blogspot.com/2013/11/izkus-5-ulusal-karikatur-yarsmas.html

21 yorum:

  1. Tebrikler üstad! Çok güzel çizimler. Ellerine, emeğine sağlık..
    Mesele kuş ve karikatür olunca aklıma ilk sen geliyorsun :) Umarım birgün, bu temayla sergine gelmek de mümkün olur ! :)

    Sevgiler, saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hamza'cım.Beğenmene sevindim.
      Kuş temalı bir karikatür sergisi açmayı isterim.Çok severek tamamlayacağımdan da eminim böyle bir konuyu:)
      Zaten İzmir Kuş Cenneti yarışmasına kuş çizmekten elimizde epey bir kuş serisi de birikti yıllardır :)

      Sil
  2. Gravür gibi işlemişsin kuşları, eline sağlık Kürşat..Tebrik ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukken gavur gibi şişliyordum, şimdi gravür gibi işliyorum kuşları Engin :)
      Boynumdan sapan,cebimden taşlar eksik olmazdı o zamanlar.
      Çeşit çeşit kuşlar vurur, önce çizer, sonra kızartıp yerdim.
      Şimdi pişman birisi olarak bir nebze olsun yükümü hafifletmeye çalışıyorum onları çizerek...
      Kuş Cenneti'nden bu yorumumu okusalar ''Biz kime ödül vermişiz!'' diyecekleri de kesin !

      Sil
    2. Bu arada teşekkür ederim dostum...

      Sil
  3. Tebrik ederim Kürşat..
    Resimlerde her duygu var harikalar ellerine,yüreğine sağlık...
    Sevgimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elif,
      beğendiğine sevindim...

      Sil
  4. Önce canı gönülden tebrik ederim, sonra yarışmaya katılan karikatürleri şu an İzmirde görme şansım var mı diye merak ederim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Asya...
      Yarışmaya katılan ve sergilenmeye değer bulunan karikatürler ,sanırım henüz tarihi netleşmeyen ödül töreninden sonra İzmir'de sergilenecektir.
      Bu dediğim muhtemelen 1 ay zarfında gerçekleşir..

      Sil
  5. Bu kadar profesyonelce çizilmiş ve de derin mesajlar veren bir karikatür sonuna kadar hak ettiği 1.lik ödülüyle taçlanmış. Çok sevindim. Kutlarım Kürşat Bey.
    Üçü de harika.
    1.'yi çizmeseydiniz diğerleri birinci olurdu, kesin :)
    Özellikle son karikatür..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeugma , karikatürleri beğendiğine sevindim.
      Bu yarışmaya çizilen eserlere her sene güzel bir katalog yaptıkları,karikatürleri takvim ve çeşitli broşürlerde basılı olarak değerlendirdikleri için her üçünü de özenle ve keyif alarak çizdim.
      Konu kuş-balık-böcek olunca bıkmam usanmam herhalde... :)

      Sil
  6. Harika çizimlerin her biri ayrı ayrı ödülü hak ediyor..
    Ellerine sağlık..
    Tebrik ederim Kürşat..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esin çok teşekkür ederim,
      beğendiğine sevindim kuşları :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ali abicim.
      İyi olduğunu umarım.

      Sil
  8. Kürşat'ım tebrikler başarılarının devamını dilerim.Bir ara bizim koyda ki keklik'lerin de son halini çizersin arkadaşım... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serkan'cım teşekkür ederim,beğendiğini umarım :) Koydaki Kekliklere gelince; Onlar Kek'lik değil Kurabiyelik ;)

      Sil
  9. Sevgili Kürşat kardeşim ,her üç karikatürün de birbirinden güzel ve başarılı olmuş ,eline yüreğine sağlık . Başarılarının devamını diliyorum (Fenerbahçe ile paralel olarak tabi ki) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Halit kardeşim teşekkür ederim, beğenmene sevindim...
      Ben de yarın akşam sizin takıma başarılar dilerim R.Madrid karşısında.

      Sil
  10. Kürşat, güzel çalışmaların ve aldığın değerli ödül için kutlarım!.. Umarım törenden rahat dönmüşsündür...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Burak.
    Törenden dönüşüm tahmin ettiğin gibi oldu , Sen indikten bir kaç yüz metre sonra inip, kendim bir kamil koç servisine binip gittim otogara ...

    YanıtlaSil