26 Aralık 2013 Perşembe

Portre karikatür - İbrahim Tapa


12 yorum:

  1. __________(█)
    _______██████
    _____ ████████
    ___███████████
    ___ (░░░░░░░)░░░)
    ___(░(░█░░█░)░░░)
    __ (░░(░░●░░░)░░░)
    __ (░░░░◡░░)░░░░)
    _██(░░░░░░░░░░)██
    _███(░░░░░░░░░)███
    ████ ██(░░░)██ ████
    ████ █████████ ███
    ████ ████░████ ███
    (░░)_ ▓▓▓▓▌▓▐▓▓▓_(░░)
    (██) ███████████ (██)
    _____█████░█████_▓▓▓\
    _____█████-,█████▓▓▓▓▓)
    _____█████-,█████▓▓▓▓▓)
    ___(░░░░░░)(░░░░░) ▓▓▓▓)
    ______(███)_(███)▓▓▓▓▓▓)
    ____ (████)_(████)▓▓▓▓▓)-----Felices Fiestas---- ★MaRiBeL★

    YanıtlaSil
  2. süper bir çalışma bravo kürşat...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ali abi, beğenmen beni mutlu etti :)
      Saygılar...

      Sil
  3. Harika bir portre karikatür olmuş sevgili Kürşat.
    Tebrik ediyorum. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    2014 de de..
    Sana ve ailene, sağlıklı, mutlu, huzurlu ve
    sanat dolu başarılı bir yıl dilerim.

    Esenliklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Esin.
      Karikatürü de beğenmene sevindim..
      Ben de tüm sevdiklerinle birlikte, bu yıldan daha güzel bir yıl geçirmeni dilerim 2014 de...

      Sil
  4. Yine harikalar yaratmışsın:))
    Bu arada iyi yıllar kürşat...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elif ...
      Ben de iyi bir yıl diliyorum sana ve değer verdiklerine...

      Sil
  5. Yine çok başarılı bir çalışma olmuş Kürşat! Özellikle İbrahim Tapa'yı aydınlatan ışığın renk ve fırça darbeleri harika olmuş! Ancak her bakımdan çok güzel bir çalışma. Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim dostum,
    beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil