6 Ocak 2014 Pazartesi

Kaplumbağa ve Şemsiye...

Rüzgarın götürdüğü yere yolculuk ...


8 yorum:

  1. Ben bu hikayeyi bir yerden hatırlıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Bunu sırf Ceren için yaptım zaten :) Büyüyünce unutmasın diye ...

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık Üstad! Eminim çok güzel bir hikayedir... Ceren'e selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hamza ... Saçma masallarım çoğunlukta olsa da,arada bir güzelleri de çıkıyor:)
      Ceren 1 yaşına ulaştıktan bu yana geçen 5 yılda, ''her gece için bir tane uydurma'' masaldan, toplam 1800 tane birbirinden farklı masal anlatmışım şimdi yaptığım hesaba göre:))
      Ama o kadar hikayeden bile bir tanesini tekrar anlatmaya kalsam ; '' babaaaaa!!!'' diyip başlamadan bitirtiyor! iflahım kesildi :))
      Yukarıdaki şemsiye ve kaplumbağa masalını da önceki gün anlatmıştım, çok tuttu ben de bir karesini çizdim.

      Sil
  4. Geçen gün yolda yürürken, üzerimden uçarak geçen şemsiyeye şimdi anlam verebildim. Meğer altında bir de kaplumbağa varmış ona tutunan :)! Masalların buraya kadar ulaştı Kürşat. Çizim için de tebrik ederim!..

    YanıtlaSil
  5. Büyük fırsat tepmişsin Burak ! Üzerinden uçarak geçen şemsiyenin sapına zıplayıp yapışıverecektin, şimdi nerelerdeydin kimbilir :)
    Tesadüf olmuş benim masalla çakışması :)

    YanıtlaSil
  6. Kürşat Bey merhaba...
    Çocuk dergisi editörlüğü ve yazarlığı yapan birisi olarak resmi çok beğendim. İzniniz olursa şahsi twitter hesabımda kullanmak isterim....
    Baba elinize ve dilinize sağlık....

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Zümrüt hanım.
    Resmimi kullanabilirsiniz hesabınızda, fakat ismimi ve orjinal linkini eklerseniz memnun olurum.
    iyi günler.

    YanıtlaSil